torstai 26. joulukuuta 2013

White oh white

Siinäpä teille viimeviikkoinen, ainakin mun silmään, kovin ratsastushenkinen asu. (Pahoittelut muuten näistä todella kököistä sanavalinnoista, kuten ratsastushenkisyys ja ratsastustyyli, en vaan millään keksinyt parempia sanoja kuvailemaan niitä..) Ratsastushenkisyyshän on siis tietysti vain ja ainoastaan hyvä juttu, itse pidän kovasti klassisesta tyylistä, jossa on samanhenkisiä elementtejä kuin ratsastustyylissä. Vaaleat housut, ratsastushenkiset saappaat ja tikkitakki - simple and chic! 
Tykkään kovasti valkoisista housuista, mutta käytän niitä loppujenlopuksi aika harvoin. Mun omat valkoiset pöksyt nimittäin ovat aika ärsyttävät. Niiden materiaali on aika venymätöntä, ja siksi polvien kohdille muodostuu aina tuommoisia ryppyjä, joita vihaan yli kaiken :D Oonkin etsinyt jo pitkään valkoisia Dr. Denimejä (tai itse asiassa mitä vain valkoisia housuja), mutta niitä ei meinaa löytyä ei sitten mistään. Tää on niin tätä, aina kun tarvitsisit kipeästi jotain, sitä nimenomaista juttua ei meinaa löytyä mistään..

Palaillaan vielä tänään tai huomenna joululomakuulumisten merkeissä :) En viitsinyt tähän postaukseen ruveta enää kuulumisia kirjoittelemaan, olisi tullut melkoinen sekametelisoppa muuten. Mitäs tykkäsitte asusta? :)

2 kommenttia:

  1. Ihana asu! Vitsit oon etsinyt karvakaulusta nyt jo ikuisuuden, tuntuu ettei niitä myydä missään kaupassa enää näyttää nimittäin tosi kivalta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti! :)) Tossa mulla toi karvakaulus tuli takin mukana, mutta semmoisia ihan irtonaisia pitkiä karvakauluksia oon nähnyt ainakin Lindexissä ja Ginassa pari viikkoa sitten :) Mä rakastan myös kaikkia karvatsydeemejä, jotenkin ne vaan tuo heti sellaista kivaa maustetta asuihin!

      Poista